tiistai 14. huhtikuuta 2015

voihan ärsytys, harmitus yms..

Ärsyttää, harmittaa, ja v##***##...
Miksi miesten täytyy olla sellasia mitä ovat? No joo. <3 pääsi vihdoinki töihin ja alotti siis eilen hommat. Ei oo moneen vuoteen päässy tekemään mitään kunnon työtä ja nyt sai paikan. Onnee mussu siitä. :)
Ainut asia mitä miehessä toivoisin olisi se että se kuuntelis iha tosissaa ja ymmärtäis mitä toinen yrittää sanoa tai miten tosissaamn toinen on jonkun asian suhteen. Mutta ku ei. Välillä tuntuu että miehissä sais olla sellanen mute-nappula tai vaihtoehtosesti sellanen pysäytys nappi että asia menisi varmaan perille asti sinne korvien väliin ja kuuntelisi myös asian loppuun.
Joo.o. mulla nyt on taas vaihteeks tämmönen ketutus hatutus päivä. <3 tekee pitkiä päiviä tällä viikolla ja nähdään vasta myöhään iltasella, niin onko sen väärin haluta olla taikka viettää sen ajan mitä toinen on kotona ni hänen kanssaan. Jep, onhan se. :/
Pian taas lähtö töihin koittaa ja minä vietän yksin päivän poikien kanssa. Mulla on nyt jo kamala ikävä toista vaikkei töissä vielä olekkaan. Kurjaa :(
Ihme valitusta multa. Jos toinen tekee rahaa taloon ni mitä mä teen. Valitan ja valitan. Minkä mä tunteilleni voin. Vois kuvitella että olisin raskaana ku tämmösiä ihme itku-raivari-huuto kohtauksia saan. Mutta ei, en oo. Rakkaus ja ikävä vaan toista kohtaa tekee mielessä kepposia.

Joku ihana tai vähemmän ihana ihminen vois tulla ja kolauttaa vähän järkeä mun päähän.. ihme vollotusta.. :(

2 kommenttia:

  1. Kirjoitin pitkän kommentin joka haihtui tuuleen. Lyhyesti sama:

    Tiedän että sulla on raskas avioliitto alkoholistin kanssa takana, oot onnea ansainnut. Älä välitä noiden hullujen white trash porukoiden kommentoinnista facebookin puolella. Järkyttävän törkeää vihjailua raha-asioista ja joku ämmä kehtasi sanoa että ihan lapsetkin unohtuneet. Siis hirveää, kuinka ihmiset kehtaa!!

    Suosittelen kaverilistan siivoamista. Sun EI tarvi tollasta lukea, eikä kukaan oikeasti susta välittävä kirjoittelisi tollasia törkeyksiä. Todellakaan.

    Pidä pää pystyssä ja jatka kirjoittamista, se on terapiaa. Sun blogia on ihana lukea kun sä kirjoitat henkilökohtaisesta elämästä, eik vaan jotain tylsää yleismaallista diibadaabaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sans kommentistasi. Tämä blogin pitäminen on minulle terapiaa. Tänne on helppo kirjottaa kaikki itseään harmittavat asiat, ja iloisetkin. Haluan jakaa onneni muiden ihmisten kanssa ja haluan näyttää kaikille miten onnellinen ihminen voi olla jos vaan antaa itselleen mahdollisuuden. :)
      Kiva kun luet blogiani. Olen huomannut että aika moni käy lukemassa blogiani. Aluksi olin varma kun blogini aloitin että tuskinpa sitä ketään edes lukee ja ehkä minulla olikin vaan aluksi tarkoitus kirjoittaa julkista päiväkirjaa, mutta nyt olen innostunut kirjoittamaan ja päivittämään blogiani.

      Poista