perjantai 12. joulukuuta 2014

...

Täällä taas. Tämä päivä on ollut aika mielenkiintoinen taas. On ollut kivoja ja vähän ei-niin-kivoja asioita. Mutta niinhän se on että elämä se vaan heittelee, teet tai sanot sitten mitä tahansa. Itsehän jokainen omat valintansa tekee, mutta aina ei asiat mene omien suunnitelmien ja päätösten mukaan. :/
Tänään olen ollut super onnellinen. Olen saanut hyvän asian tänään osumaan kohdalleni ja nyt taas tuntuu siltä että kaikki sujuu niin kuin pitääkin.
Tosin nyt olen viime aikoina huomannut että huono karma tai ne huonot ajatukset mitä ajattelen ni on alkanu seuraamaan mua. Eli toisin sanoen, jos olen ajatellut jotain asiaa mikä saattaisi tapahtua esim mulle ni yks kaks se on pitänyt paikkaansa ja on jollain tavalla tapahtunut.. vähän pelottavaa..
miten ihmisen mieli voikaan olla niin salaperäinen? Se tekee miten haluaa ja saa ihmisen ajattelemaan juuri niin miten mieli sen näkee.
Ehkä kaikki vielä tästä alkaa suttaantua parempaan suuntaan. <3:n kanssa tuli myös pientä kinaa, mutta ne asiat on vaan sovittavissa. Ihmisten ei pitäisi antaa pienten riitojen tai vastoinkäymisten tulla väliin eikä niiden pitäisi antaa masentaa. Joskus tapahtuu huonojakin juttuja ja on huonoja päiviä.. miksi mieli tekee kepposiaan ja sekottaa taas pakkaa? Jännä kysymys. Siihen en osaa itsekkään vastata..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti