sunnuntai 18. tammikuuta 2015

:)

Taas olis yks viikonloppu takana ja uus viikko alkaa.
Meijän luona oli mun nuorempi ihanainen pikkusiskoni viikonlopun kyläilemässä ja lapsosetki oli mielissään. Myös minä :) Onhan se ihanaa, kun tulee niin hyvin omien sisarustensa kanssa toimeen eikä tarvi riidellä ja nahista joka asiasta..
Ulkona suht nätti ilma, mutta niin perhanan liukasta että on melkee turha edes haaveilla siitä että pääsis ulkoilemaan. Tällä viikolla jo kaaduin tuon kipeän polveni päälle ku piti olla niin perhanan itsepäinen ja päätin lähteä kävellen sinne ekaan fysioterapiaan ja siellä matkalla sitte kaaduin ja loukkasin itteni, taas kerran.
<3 anto mulle motkotuksia ja sanos että oli eka ja vika kerta ku lähen käppäilee tonne liukkaasee kelii ilman autoa :D
Ens viikolla ois taas seuraava fyssari käynti ja seki vähän jo jännittää. Se että onko se sähkön antaminen tai tukiliivin käyttäminen antanu mulle mitään apua ni en menis sanomaan. Joo, no auttaahan se ehkä hetkellisesti mutta jatkuvasti saan pilleriä vetää nassuun että tää kipu vähän heltiäis. Sitte taas ootellaan että mitä ne seuraavaks mulle keksii.
Onneks mulla on positiivisen mielen omaava mies, koska multa sitä positiivisuutta ei juurikaan löydy. Aina ajattelen kaiken negatiivisesti, tai ainakin yritän olla vähän itsepäinen, mutta niin no. Jokaisella on omat mielipiteensä. Tosin, mulla aina väärät :D

Siskoseni tuossa jo lähti kotosalle ja nyt äijän köriläs ja pojat vetää päikkyjä ja minä pölhö hereillä vaikka saisin levätä tätä mun selkäänikin. Ja mitä mä teen, istun koneella ja näpytän :) URPO!

Ens viikkoa odottelen, enemmän ku mitään. Ens viikonloppuna pojat menee isälleen, ja meillä taas vähän suunnitelmia viikonlopun varalle. Aion ottaa kauan jo odottamat rakennekynnet, vihdoinkin ku ne saan, ja sitte olis taas tarkotus mennä vähän kuutamouinnille, leffaan ja syömään. Taas yks ensi-ilta tulossa ni pakko mennä kattomaan. Ja tuossa ku <3 kanssa juteltiin ni aiotaan tehdä loppu vuodesta sellanen kiva kollaasi missä on kaikki meijän jutut missä ollaan käyty, mitä ollaan tehty, ja mitä kaikenlaista meijän ekaan vuoteen on mahtunut. Ja niitä juttuja on paljon :)

Nyt jännään jo myös kesän ulkomaanmatkaa. Ollaan suurin piirtein päätetty yhdessä (yksimielisesti) kohteet mihin mennään ja eniten odotan viikon reissua Unkarissa, hotelli ja kaikki herkut viikon ajaksi. Pelkästään vaan me kaks ja ihanan romanttinen kaupunki.. Oij, oij. :P
Sitä siis odotellessa..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti