keskiviikko 7. tammikuuta 2015

Keskiviikko 7.1.2015

Heipä hei.
Nyt on taas ollut aika jännä viikko takana päin ja varsinkin tämä päivä. Viikko sitten varasin itelleni ajan lääkärille jatkuvien ja tosi kipeiden selkäsärkyjen vuoksi ja tänään oli se päivä kun siellä kävin. Vihdoinkin.
Nää viimeiset päivät on ollu ihan hirveitä ja kivut ihan sietämättömiä. :/
Koko selän lihakset on ihan kipeinä ja jäykkänä. Öisin ja varsinkin aamuisin kipu on kaikkein pahin ja kun yrität nousta ylös sängystä niin se jo itsessään tuntuu kamalalta.
Jep. Itse epäilin kun jo koko viime viikon olen netistä näitä omia diagnooseja lukenut, että mulla olis selkärankareuma, mutta sen lääkäri sulki heti tai ainakin toistaseks pois kunnes oon labrassa käynyt ja saanut sieltä vastaukset.
Tänään tosiaan tuli lekurilla käytyä ja sieltä passitettiin labroihin, mitkä ovat ens viikolla, ja sitten annettiin 3 eri kipulääkettä että pystyisin jatkossa olemaan vähän paremmin ilman tätä jatkuvaa kipua, myös lähete kirjotettiin fysioterapiaan. Ja nyt tosiaan epäilevät välilevytyrää, mikä jo ajatuksena tuntuu kauhealta, mutta minkäs teet. Ja nyt jos fysioterapia ei auta mun selkäsärkyihin ja saa tätä kiputilaa loppumaan niin niitten jälkeen saisin lähetteen Tyksiin jossa otettais magneettikuvat, ja pääsisin kirurgin kanssa juttelemaan josko se mahdollinen tyrä pitäis sieltä leikata.. Vähän pelottais.. Nyt vaan siis ootellaan ja pelätään pahinta.. :(
Hurjalta kyllä kieltämättä tuntuu että oon vasta 26-vuotias ja nyt jo kaikki mahdollinen tuntuu tulevan mulle ja saan kärsiä ties minkälaisista kivuista ja säryistä.

Muutenkin oon koko ajan ollut varpaillani, koska ikinä en voi tietää että josko tää selkäkipu menis vielä pahemmaks, vaikka tällä hetkellä tuntuu ettei nää säryt voi enää mennä pahemmaks.
Tänäänkin sain lääkäriltä päästyäni vielä kipulääkepiikin pakaraan ja sen olis pitänyt auttaa jotain mutta tuntuu ettei se vaikuttanu mitään. Ennen poikien päikkäreitä otin 2 erilaista lääkettä ja vielä niittenkin jälkeen tuntus siltä että säryt vaan jatkus.
Nyt oon tosiaan ottanu viimeks tänään päivällä ne särkylääkkeet ja nyt taas tuntuu kivut ihan sietämättömältä.. Pakko vaan jaksaa ja odottaa josko pääsisin pian sinne fysioterapiaan.
Kurjaahan se on ajatella niin, mutta toisaalta toivon ja uskon että tää kipu johtuis siitä välilevytyrästä jotta se saatais leikattua ja saisin nää kivut lopullisesti pois.
Nyt vaan odotellaan, odotellaan ja odotellaan. Tuomiota. :( :/

Edes jotain positiivista tässäkin päivässä kun pojat menevät isälleen yöksi niin saan taas itse hengähtää ja ehkä mennään <3 kanssa leffassa käymään. En tiiä..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti