lauantai 3. tammikuuta 2015

Vuosi 2015 :)

Nyt siis tammikuun 3 päivä menossa ja vuosi 2014 vaihtunut uuteen ja mahtavaan vuoteen. Vuoden vaihde meni rauhallisesti kotona poikien ja <3 kanssa. Saunottiin, syötiin höyrynakkeja ja perunasalaattia, ja katteltiin koko ilta hyviä ohjelmia. Tinat jäi valamatta koska pojat väsähti aika aikasin ni ei mekään sitte viitsitty niitä kahdestaan tehdä. Jep.
Alkuilta meni vähän kiukunpuuskia ja höyryjä päästellen, mutta loppuilta meni kivasti vähän alkomahoolia maistellen. Enkä säästyny känneiltä ja viinapaukuilta. Huh. Äippä oli vähän pienessä sievässä. :P
Tosiaan, nyt siis vuos 2015 menossa ja hyvältä vaikuttaa. Vaikka vasta 3 päivä onkin menossa, mutta nytjo tuntuu että oltais edetty jo muutama kuukaus tästä uudesta ja paremmasta vuodesta.
Vähän hassulta tuntuu että miten yht äkkiä kaikki asiat kääntyy päälaelleen ja saat sitä uutta valoa sun elämääs. Viime vuos oli joo ihan kiva ja siihenkin vuoteen mahtus ties minkänäköstä tekstiä ja tapahtumia. Mutta nyt ku tarkemmin aattelen ja pohdin tässä, ni tämä vuos tuo ihan satavarmasti parempaa ja iloisempaa tulevaisuutta mun kohdalle mitä esim. viime vuos. Toki mä haluan muistella niitä aiempiakin vuosia lämmöllä enkä varsinkaan halua niitä unohtaa. Olihan mulla ennen tätä nykyistä ja uutta suhdetta niin 9 vuoden liitto takana. Niihinkin vuosiin mahtuu yhtä ja toista, niin iloista ku surullistaki muisteltavaa. Niitä siis muistelen lämmöllä..
Tästä vuodesta odotan aika paljon ja varsinkin isoja asioita. Nyt lähiaikoina oletan/ tiedän että mun elämässä tapahtuu iso käänne, ja se käänne saa mussa tuntumaan sellasta "perhosia mahassa"- efektiä. Koskaan ei tiedä että mikä se ison asian ajankohta on. Toivottavasti pian :)
Tälle vuodelle on myös suunniteltu aika paljon kaikenlaista. Sekä minä yksin että myös ollaan juteltu kaikenlaista <3 kanssa. Tämän vuoden aikana on tarkoitus pakata kimpsut ja kampsut ja karata johonkin lämpimään. Jossain kohtaa, jossain vaiheessa. :D
Se on kyllä outoa miten sitä ihminen osaa odottaa tulevia asioita eri tavalla mitä aiemmin. En tiiä että johtuuko se siitä että nyt olen onnellinen ja tunnen itteni rakastetuksi, vai siitä että kaikki on niin uutta ja jännää?

Olen myös suunnitellut laittavani koko elämäni uudelle radalle, jos näin voi sanoa. Uus koulutus ja työt kiinnostaa mua ja haluaisin enemmän ku mitään että saisin tehdä elämälläni sitä mitä eniten haluan; auttaa toisia hädässä olevia lapsia. Olen vakavasti miettinyt tukihenkilöksi ryhtymistä. Kyseinen "ala" kiinnostaa koska olen aina tuntenut sellaista tunnetta että haluan auttaa toisia kaikin mahdollisin tavoin. Olkoon sitten lapsia taikka aikuisia. Ja yksi suuri haaveeni on että saisin antaa perheen ja rakkautta jollekkin hylätylle pienelle lapselle taikka olla mahdollisimman lähellä tämmöistä ihmistä. Ehkä vielä joskus haaveeni toteutuu.
Tosin, aina rakkauttani riittää myös omille lapsilleni, nykyisille rakkaus pakkauksille sekä tuleville pienokaisille. Toivottavasti niitäkin tässä- ehkä jo lähiaikoina siunaantuu :)

Hmm. Onko blogi ja päiväkirja sama asia? Ei. Blogihan on kaikkien lukema ja päiväkirja taas ei. Joululahjaksi sain päiväkirjan jota tarttis kans jo alotella. Olen aina rakastanut kirjottamista. Ehkä siksi, että saan itsestäni paremmin irti ajatuksia ku taas se että juttelisin näistä asioista jollekkin naamatusten.
Elämä on täynnä kaikkea kivaa ja vähemmän kivaa. Tällä hetkellä suurin rakkautta kantava asia mun elämässä on pojat, ja <3 jota rakastan enemmän kuin mitään.. Ja se rakkauden määrä ja kohde, en ikinä enää uskonu siihen että mä rakastuisin johonkin koska niin on vaan muutaman kerran ollut, mutta kuinkas kävikään. Olen saanu rinnalleni sellasen ihmisen, ketä aidosti välittää, musta ja pojista, ja haluaa jakaa kaikki ilot ja surut mun kanssa. Onhan tässä positiivista vaikka muille jakaa..
" Rakasta lähimmäistäsi, anna hänen sielunsa koskettaa ja hellin suudelmin ja kosketuksin osoita rakkautesi määrä toista kohtaan.. "

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti