torstai 15. tammikuuta 2015

Torstai 15.01.2015.

Täällä taas. :)
Eilen oli sitten se kauan jännitetty eka fysioterapia-käynti ja sain myös ne labra vastaukset missä tuli käytyä.
Labrat oli kaikki ihan ok, hb:kin oli 150 :D ..
Jep. Fyssarilla kävin ja siellä tehtiin pientä haastattelua, ja seisoskeltiin ja katteltiin mitä lähetään mun suhteen tekemään. Uuden ajan sain viikon päähän ja sieltä tätinen antoi mulle sähköstimulaattorin ja tukiliivin, mitä käytän kotona säännöllisesti viikon ajan. Jos nämä ei tepsi tämän viikon aikana mitenkään, niin sitten tehdään taas jotain muuta.
Nyt tälläkin hetkellä selässä on se sähköstimulaattori kiinni ja jännältä tuntuu kun antaa puolen tunnin verran pientä sähköiskua kipeisiin lihaksiin.
Fysioterapeutti jutteli mulle että näiden oireiden perusteella mulla olisi välilevynpullistuma tuolla selässä ja jonkinlainen hermojumitus. Joku hermo on niin pinteessä että aiheuttais nää kaikki kivut.
Nyt olen jättänyt päivisin vähän lääkkeitä ottamatta, jotta pystyisin hahmottamaan vähän sitä että milloin ja miten, sekä missä kipua esiintyy. Öisin otan Panacodin, jotta saisin nukuttua, päivät kun kuitenkin ovat aika rankkoja, pikkuisten kanssa kun saa touhuta.
Toivon nyt kuitenkin että jossain vaiheessa saisin kunnon selvyyden tähän kipuun..



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti