keskiviikko 4. helmikuuta 2015

Hei te risut ja männynkävyt :)

.. Lunta, lunta ja lunta. Tuntuu siltä kuin olisi lappiin eksynyt kun katselee ulos ikkunasta..
Eilinen oli kyllä kiva päivä. Ystäväni ja hänen koiransa olivat meillä kyläilemässä, pitkästä aikaa, ja oltiin pulkkailemassa koko poppoo. Hauveli veti poikia perässään pulkassa ja pojilla se vasta riemu olikin kun pääsivät vauhdissa menemään. :)
Noh, kyllä äippäkin sai nauttia katsellen poikien iloista naurua ja kikatusta.
Nyt vähän harmittaa kun Elias on pipinä, perus flunssa kierre on taas valloillaan ja nyt jo voin todeta että seuraavaksi veeti ja me aikuiset ollaan kipeenä. Tätä se perhe-elämä on. Kaikki ne pöpöt jyllää ja käy jokaisen ihmisen läpi. :)
Pojat menevät tänään isällensä ja minä lähden <3 kanssa laivalle ja siitä vasta kiva reissu tuleekin. Huominen päivä ollaan kokonaan tukholmassa ja käydään kiertelemässä ihanaa tukholmaa. Mee laik :)
Laiva tulee satamaan takas vasta lauantaina eli kaks iltaa armotonta biletystä. No ei vais. Vähän kuitenkin :)
Ihana viikonloppu siis taas tulossa ja voin taata että paljon ulkoilua luvassa. Sikäli mikäli mun selkä antaa myöden, ja niska. Taas meinaan eilen illalla oli ihan järkky kipu selässä ja niska on ihan lukossa. Tää ei sitte vaa mee ikinä ohi :/
Saas nähdä että miten kauan mä oikeesti kestän nää kivut mitä mulla on.
Loputon kierrehän tää tuntuu olevan. Oon käyny siellä selkäryhmässä mutta eipä tuo tunnu auttavan. Tarttis varmaan vaan ottaa ne magneetikuvaukset vastaan. Josko sinne vaan joskus pääsis..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti