maanantai 16. helmikuuta 2015

Väsynyt, epävarma, omituinen maanantai :/

Täällä jälleen..
Tämä päivä on menny vähän enemmän ja vähemmän omituisesti. Tai no huonosti osittain tai jotain. Emmä tiiä. Vähän <3 kanssa ollu outoja hetkiä tänään ja ne alkoi jo oikeestaan eilen.
Mitään vakavaa sekään ei ole, mutta menneisyys vähän kummittelee ja on asioita mitä en uskalla ääneen sanoa. Tai kysyä toiselta. Mutta sen tiedän että mikään asia tai mikään muukaan voi meidän väliimme tulla. Rakkaus, sitä tässä suhteessa on ja löytyy. Omituista tästä tekee myös se, että tuntuu että suljen kaikki epämiellyttävätkin asiat ulkopuolelle meidän välisestä jutusta. Tai sanotaanko niin että kaikki murheetkin suljen pois tai ainakin yritän olla välittämättä.
Tänään saan tai no varmaan joudun keskustelun keskelle kun me jutellaan asioista mitkä mua on vaivannut ni tänään kun pojat menevät nukkumaan. Vähän jänskättää..

Onneks on jotain kivaakin. Veetillä oli sunnuntaina ne 3-vuotis synttärit. Vieraita tosin ei montaa käynyt koska exän puolelta isovanhemmatkin, siis poikien, jättivät tulematta koska eivät halua olla mun kanssa enää tekemisissä, sääli sinänsä koska mä haluaisin että pojat näkisivät myös heitä. Tämän meidän eron ei pitäisi antaa vaikuttaa poikiin ja niin tässä nyt jo on käynyt. Miettikää että mitä se on esim. Poikien rippijuhlissa tai muissa vastaavissa tilanteissa. Eivät varmaan sinnekkään tule, koska uuu, eivät halua olla mun kanssa tekemisissä tai nähdä mua ja nykyistä elämäntilannetta. :/
Ketuttaa..

No joo. Veeti sai kivoja lahjoja ja tykkäs kovasti äitin tekemistä herkuista ja niistä vieraista ketä täällä sattus käymään.

Pian pojat lähtee yöunille ja me aletaan todennäköisesti keskustelemaan asioista mitkä mua on tässä viime päivinä vaivannut. Eikä tämä toinenkaan osapuoli ihan parhaimmillaan oo ollut. Vähän masentuneen oloinen mutta taitaa johtua siitä kun ei tiiä mitä minä ajattelen.. huoh. Tähän kun saatais selvyys.. ehkä tänään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti