sunnuntai 8. helmikuuta 2015

Ihanat 3 päivää :)

Mä niin rakastan tätä tunnetta mikä mun sisällä nyt jyllää. :) samaan aikaan olen onnellinen, rakastunut, iloinen ja kaikkea muuta mahdollista mitä voi vaan olla. Nämä viimeiset 3 päivää on ollu niin täynnä naurua ja iloa.
Eli jospa vaikka kertois mistä on kyse etten vaa loista täällä sanallisesti :)
Jep. Me lähdettiin torstaina illalla laivalle (silja galaxy) teki baltic prinsessin iltalähtövuoron ja se tarkotti sitä että poikkeuksellisesti laiva olisi seuraavana päivänä koko päivän tukholman satamassa. Ekana iltana kuunneltiin ihania stand up koomikoita ja minä kun rakastan niin sitä huomiota niin siinäkin kävi sillai että jokainen koomikko otti mut juttuihinsa mukaan. Niin ja tietty tän <3 myös :) ollaan me vaan aika pari..
samana iltana tuli otettua vähän kaikenlaista viinasta ja aamuyöllä tuli nukuttua reilut 3h. Aamulla tarkotus nousta laivasta ulos ja käppäillä tukholman keskustaan kiertelemään. Todellisuudessa siinä kävi niin että päästiin siinä puolilta päivin vasta lähtemään kun tämä minun ihana ja huonompi puoliskoni oli hieman humalatilassa vielä. :)
Päivä meni kivasti tukholmassa kierrellen, tosin ensin österholmissa seikkailtiin ja eksyttiin muutamatkin kerrat mutta sitten löydettin paikallinen kiska mistä ostettiin metroa varten liput. Sen jälkeen alkoki sitte jo kaikki vähän paremmin luistamaan kun löydettiin kartta ja ihanat tunnelbanat :)
Päivän aikana ajeltiin metroilla ja naurettiin hölmöyksille. Ja ne perhanan ruottalaiset oli kyllä niin jostain.. tosin mukavia ovat mutta kielimuuri vähän hakusessa. Englannilla pärjättiin hyvin ja saatiinkin kaikki haluamamme jutut. Käytiin myös syömässä ihan super hyvää ruokaa ja otettiin paljon kuvia ihanasta gamla stanista. Kadut olivat kapeita ja siellä oli ihanan romanttisia rakennuksia. Suloinen kaupunki tuo tukholma kaiken kaikkiaan.
Ja niin. <3 löysi uskomattoman ihanan teen-juonti paikan. Medborgarplatsenissa on kauppakeskus mistä saa superhyvää teetä itse tehtynä alusta loppuun. Sinne siis ens kerrallakin. Meinaa satavarmaa on se, että meidät löytää vielä tulevaisuudessa uudestaan tukholmasta.
Siellä on vielä paljon nähtävää, varsinkin mulle ne kaikki ostoskeskukset :)
Toinenkin ilta meni laivalla vähän alkomahoolia nautiskellen ja kuunnellen hyvää musiikkia. Sinä yönä ei tullut nukuttua yhtään, joten univelkaa kyllä kertyi kahden vuorokauden aikana kiitettävästi. Ei haittaa, senkin edestä sain ihania muistoja taas kerrytettyä :)
Nyt kotosalla, <3 valmistaa jotain hyvää ruokaa ja mä saan vaan makoilla ja kärsiä grhm, huonosta olosta ja selkäsärystä. :/ kaikesta särystä huolimatta olen 100% onnellinen ja iloinen. Ja arvatkaapa mitenkä paljon mulla on jo suunnitelmia kesäkuussa tapahtuvaa unkarin reissua varten :)
Tämmönen mä oon, ikuinen haaveilija :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti