tiistai 24. helmikuuta 2015

Jokaisellahan meillä on huonoja päiviä, vai onko?

Eipä varmaan tarvitse sen enempää näin tän tekstin alussa kertoa että mistä meinaan puhua.. jep. Tänään on ollut taas ihanan kamala päivä. Tai ainakin tähän mennessä. :/ aamusta asti kaikki asiat on ärsyttäny ja on tuntunu siltä ettei niin mikään asia jaksa kiinnostaa ja että kaikki mitä mä teen taikka ajattelen ni menee päin seiniä. Ymmärtäisin joo jos tänään ois maanantai, mutta ku ei. Sillon ihmisillä nyt saattaaki olla huonoja päiviä ku ovat viettäneet kivan viikonlopun ja sitte masentaa ku arki alkaa. :/
Ei, tänään onkin jo tiistai ja mulla on sellanen olo että viikko sais olla lopuillaan, tämä vaan siitä syystä että mieliala on aika alhaalla ja mikään ei vaan inspaa..
oon yrittäny tänäänki taas ajatella että joo, mulla on maailman paras mies, ihanat lapset ja asiat hyvällä mallilla mutta ei ni ei. Tuntuu ku pää sutis tyhjää ja päättäis vaan sen että nyt heidi sua täytyy masentaa ja pilata sun päivä. Perhana. Ja mähän vielä yritän nousta tästä suosta tän päivän puolella.
Tän huonon olon lisäks ja tän epätoivon plus kaikki muut tunteet tähä huomioiden ni aattelen sitä että ihan ku saisin kaikilla tavoin ja sanoin pahotettua jotenkin <3 mielen. Sekin on ollu pari päivää jotenki vähän etäisempi, tai sitte musta vaan tuntuu tältä. En tiiä. Tahallani en siis sano mitään kamalia asoita, enkä ees tiiä sanonko mutta aaargh. Ehkä tän päivän jälkeen tulee taas parempi päivä.
Mä niin ootan että mun antama joululahja <3 tulee pian käytäntöön. Mä niin tartten pienen irtioton ja sellasen rauhallisen hotelliyön ihanan ja tosi ihanan miehen kanssa. Josko se sais mun ajatukset positiiviseks.. ehkä..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti