maanantai 10. elokuuta 2015

Täällä taas. Maanantai, uusi viikko edessä. Pojat vietiin aamulla päiväkotiin ja oli kyllä taas vaikeaa ja haikeeta jättää pikkuset sinne. Tämä sen takia, koska pojilla alkaa tänään isän viikko eli heidän isänsä hakee pojat tänään hoidosta itselleen viikoksi. Äippä näkee mussukat vasta ensi maañantaina ku haen pojat hoidosta. :(
Tällä hetkellä mun olotila taas on mitä on. Tasan viikko sitten maanantaina sain itse asiassa just tähän aikaankin niin kuulla sellasia asioita mitkä satutti ja sai mulle vähän kurjan mielen enkä tiennyt että mitä piti tehdä tai pitäis tehdä. Silloin saatiin sovittua asiat ja omalla tavalla annoin asian olla. Nyt eletään päivä kerrallaan ja katsotaan miten kaikki alkaa sujumaan ja saadaanko jäämään nää menneisyyden haamut kaukaiseen unholaan. Kurjalta vaan tuntuu että minkä takia just mulle tulee tämmösiä kaikenlaisia juttuja vastaan. Mulla on ollut rankkaa. Varsinkin viime vuosi oli vaikee ja omalla tavallaan tosi rankka. Viime vuoteen mahtuu jos jonkinlaista tyhmää ja edelleen kärsin vuoden takaisista tapahtumista.
Mutta kai se on musta vaan itsestäni taas kaikki kiinni. Miten otan asiat vastaan taikka miten käsittelen ne? Täytyykö myös mun muuttua vai riittääkö vaan jos toinen muuttuu? :/
elämä potkii, mutta vielä joskus nostan itteni sieltä pohjalta ylös ja potkaisen elämää takas. Mä oon vahva ja yritän saada meidät molemmat kulkemaan oikeeseen suuntaan. Yhdessä.

Jännittää, pelottaa ja ärsyttää. Huomenna alkaa se kauan odotettu koulu taas ja omalla tavalla jotenkin pelottaa että miten pärjään siellä taikka miten 'uskallan' olla erossa toisesta, asioita kun on meneillään eikä haluaisi jättää toista yksin. :/
Tällä viikolla soitan jollekkin kelle voisi puhua näistä ongelmista.
Edelleen kaikki turha, epäonni, ja suuttumus vaan seuraa mua vaikka miten yritän miettiä muuta.
Tämä viikko tulee olemaan mulle taas rankka, varsinkin joku päivä tällä viikolla. Laittaa taas mun ja <3 suhteen koetukselle. Yksi pieni asia, mutta silti saa mut masentuneeksi. :(

Nyt jatkan omia hommiani. Josko vaikka kattelis huomiset vaatteet valmiiks ku aamulla täytyy herätä jo kukonlaulun aikaan :)

Nähdään murut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti